Igår!

Ja just det, vad som hände igår. Asså igår var en så rolig kväll. Jag och mina två bästa vänner Melissa och Kathy (Kathrine) var ute och dansade. Jag skämdes dock liiite över deras klädval, men vi hade kul ändå! ;D
I alla fall så bjöd killarna i baren oss på drinkar, men eftersom jag inte dricker mig berusad så tog jag bara 2, men i alla fall. Efter det började killarna dansa på baren och jag skrattade sönder. Tror det var där min klänning sprack. Den satt som ett korvskinn runt mig. Fast ett glittrigt korvskin...!! HAHA :D
Sen dansade vi loss på dansgolvet. Jag fick med mig 3 nummer hem! Undra vem utav dem jag ska ringa/sms:a!!

Hum... vad mer...? JAAA just det. Det fanns en jättekonstig kille på klubben som var jätteläskig. Han typ stirrade ut oss tre hela kvällen och typ släpade sig fram. Blek som en råtta var han också och typ skenade med ögonen. Jag tror jag kommer få mardrömmar om honom! Tur jag har 2 fina vänner som sov över hos mig, hade aldrig vågat gå hem själv för han följde oss ända till dörren när vi gick ut.
Tyvärr glömde jag kameran men såg på deras hemsida att de hade fotat oss tre. Men.. bilen är helt suddig. Undra om han var påverkad?! Hur dum får man vara? Han ska ju vara proffs! Lönt att ta foto på en om det ändå blir suddigt... blir så irriterad!

XOXO / Barbie


Min kamera är inte världens bästa för den är gammal :( Men det här är jag innan utgång igår :)

Okej, ignorera mina grejer som finns på golvet ;)
Melissa tog en bild på mig innan jag la den ifrån mig och glömde den...
Här ser ni min tajta klänning - korvskinnet :)


Dumma fotograf. Tur att vi är snygga så det gör ju inte så jättemycket tycker man. Men ändå!


Kommentarer
Postat av: m ♥

haha är ni seriösa?

2010-07-21 @ 18:47:42
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0